Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek


A szolgáltató neve: Ratatics Szabina EV.
A szolgáltató székhelye: 9072 Nagyszentjános, Vak Bottyán utca 8.
Telefonszáma: +36 70 631 7766
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: hatlapos@hatlapos.hu
Nyilvántartási száma: 55318651
Adószáma: 56650079-1-28
A szolgáltató számlaszáma (OTP Bank): 11773377-06569642
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Magyar Hosting Kft.
Termékek: A weboldalon található édesipari termékek és szolgáltatások.


A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Az alábbi fogalmak a jelen ÁSZF-ben a következők szerint értelmezendők:

Szolgáltató: Ratatics Szabina EV.

Honlap: a Szolgáltató által a www.hatlapos.hu domain alatt, magyar nyelven üzemeltetett online felület, ahol a Szolgáltató egyedi készítésű cukrász termékekeit, szolgáltatásait közzé teheti, illetve amelyen keresztül a Megrendelők a termékeit megrendelhetik, egyébiránt jelentheti a Szolgáltató mint jogosult tulajdonában álló Hatlapos megjelölésű színes ábrás nemzeti védjegyet.

Termék: A Szolgáltató által készített akár sós akár édes cukrászati készítmény, amelynek fényképét, leírását és összetételét a Szolgáltató a Honlapján közzéteszi.

Megrendelő: Az a felhasználó, aki a kötelező regisztrációt követően a honlapon biztosított informatikai háttér igénybe vételével terméket rendelhet.

Barion rendszer: A kibocsátó által létrehozott és üzemeltetett szerver alapú elektronikus pénzrendszer és a kibocsátó által nyújtott elektronikus pénzszolgáltatás. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.


1. A tortákkal és süteményekkel kapcsolatos általános információk:


1.1. A torták és sütemények ízesítése
A honlapon szereplő termékek és szolgáltatások online vagy személyesen vásárolhatóak meg, ezek tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát a Ratatics Szabina EV. fenntartja.

Mit jelent, ha az étel hozzáadott cukrot nem tartalmaz?
A hozzáadott cukor helyett eritrittel édesítünk a termék elkészítése folyamán!
De vigyázat, attól még, hogy a készítés folyamán nem teszünk hozzá cukrot, még természetes módon tartalmazhatja azt! Pl. dió, mogyoró, méz, gyümölcs, tej, tejszín, stb. természetes módon tartalmaz cukrot!
Fontos!  A termék természetes módon előforduló cukrokat tartalmaz!
Az elkészült termék NEM 100%-ban cukormentes!


1.2. Allergének
A torták és sütemények allergén anyagokat tartalmazhatnak pl: tej (laktóz), tojás, földimogyoró, diófélék, glutént tartalmazó gabona. Kérem, minden esetben szíveskedjenek előre jelezni az allergiát! A nem megfelelő tájékoztatásból kialakuló esetleges allergén reakciókért felelősséget nem vállalok.


1.3. A torták és sütemények szavatossági ideje:
A Ratatics Szabina EV. által készített torták és sütemények a HACCP előírásoknak megfelelő cukrászműhelyben készülnek.
Minőségükért a Ratatics Szabina EV. abban az esetben vállalok felelősséget, ha a torták az alábbi tárolási hőmérsékleteken vannak tartva:  0 és +5 fokos hűtőben való tárolás esetén a rendelés teljesítésének időpontjától számított 48 óráig.
Az ettől eltérő tárolási hőmérséklet esetében a szavatosságért, illetve átvételt követően a szállításból eredő károkért felelősséget nem tudok vállalni.


Termékeimre a Polgári Törvénykönyvben előírtak szerinti szavatossággal tartozok. Szavatossági igényt abban az esetben érvényesíthet a vásárló, ha a szolgáltatott áru a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban meghatározott tulajdonságoknak.
A megrendelt áru kiszállítását követően az áru romlandó jellege miatt a Vevő nem jogosult a szerződéstől való elállásra, fizetési kötelezettsége fennáll.


1.4. A tortadíszekkel kapcsolatos információk:
A tortáinkon szereplő díszek, figurák a legtöbb esetben marcipán, vagy cukormassza díszek.
Bizonyos tortáimon a díszítés nem ehető (pl. fapálcika, drót, hungarocell, stb), illetve a díszek legtöbb esetben segédeszközökkel (pl. drót, fapálcika) együtt kerülnek rögzítésre a tortához, vagy a tortán levő másik díszítőelemhez.
A torta átadásakor minden esetben felhívom a figyelmet a nem ehető részekre, de fontos, hogy a torta felszolgálásakor is fokozottan figyeljen arra, hogy mely részek nem alkalmasak fogyasztásra. Így ezúton kérem kedves Megrendelőimet, hogy mind szeletelés, mind fogyasztás közben fordítsanak kellő figyelmet a nem ehető részek, díszek megfelelő eltávolítására.
Fentiekre tekintettel kiemelten felhívom rá a figyelmet, hogy a tortákat gyermekek, kiskorúak nem szeletelhetik, és nem fogyaszthatják szülői felügyelet nélkül!


2. A megrendelés menete:
A termék Online megrendelése előtt, a Megrendelő feladata, hogy a Szolgáltató részéről feltüntetett telefonszámon vagy email címen a Szolgáltatóval előre egyeztessen a termék személyes átvételéről vagy annak kiszállítási időpontjáról.
Minden megrendelés esetében az előre egyeztetett napon belül megjelölünk egy adott időpontot is, ami a torta legkorábbi átvételi időpontját jelenti. Az átvételi időpont változtatásának jogát fenntartjuk. Cukrászműhelyem kapacitásának függvényében a kiadás időpontjáról a megadott elérhetőségek egyikén (e-mail/telefon) a Megrendelő részére tájékoztatást küldök.
Ha a Szolgáltató részéről felajánlott termék átvételi vagy kiszállítási időpont a Megrendelőnek megfelelő, ez esetben a Megrendelő a termék árát előre köteles a Szolgáltatónak megfizetni. A Megrendelő fizethet Online Bankkártyával, Banki utalással vagy személyesen (csak) készpénzzel nyitvatartási időn belül a Szolgáltató székhelyén.


A megrendelés teljesítésének folyamatát csak a vételár beérkezését követően áll módunkban elkezdeni, ennek következményében a vételár beérkezése az irányadó a rendelés feldolgozásának határidejénél.


Ha a Megrendelő a terméket, a Szolgáltatóval történő időpont egyeztetés nélkül (Online Bankkártyával vagy Banki utalással) előre kifizeti, a Szolgáltató 24 órán belül tájékoztatást küld a Megrendelő email címére a termék átvételének vagy kiszállításának legkorábbi időpontjáról.
A termék árának minden esetben a honlapon a megrendelés időpontjában feltüntetett árat, továbbá az esetleges szállítási díjat kell tekinteni, amelyet a Megrendelő HUF pénznemben köteles teljesíteni. A termék ára bruttó ár, és tartalmazza a termék elkészítésének ellenértékét. A csomagolás és a szállítás költséget nem tartalmazza a termék ára.


Honlapom tartalmaz tájékoztató jellegű fogyasztói árakat a standard tortákra, desszertekre. De az egyedi megrendelések egyedi árazás alá kerülnek. Árajánlat kérése szükséges.

Árajánlatkérés leadható e-mailben: hatlapos.rendeles@gmail.com e-mail címen vagy telefonon: +36 70 631 7766.


A honlapon közzétett áraktól jogomban áll eltérni, amennyiben az édesipari termék nem ugyanabban a formában kerül megrendelésre, ahogy a képen szerepel (pl. díszítéssel kiegészül).


A rendelési határidő minimum 5 nap, de leterheltségtől függően elképzelhető, hogy bizonyos rendelési napokra nem tudok több torta vagy süteményrendelést felvenni.

2.2. A desszert kiválasztása:


Tájékoztatom Megrendelőimet, hogy tortáim minden esetben egyediek, ezért a torták és kiegészítő díszek esetenként kismértékben eltérhetnek a honlapon látott képektől és áraktól.
Weboldalunkon megtalálható fotóink mind saját készítésű tortáinkról készültek. Ezen fotók Ratatics Szabina EV. tulajdonát képezik. Így bármi nemű további felhasználásuk, másolásuk, engedély nélkül történő publikálásuk tilos. A fotók szellemi tulajdon védelme alatt állnak.


3. A regisztráció, a vásárlás és a fizetés menete:
Amennyiben bárki megrendelést kíván adni valamely, a honlapon feltüntetett termék elkészítésére, a honlapon előzetesen megrendelőként regisztrálni kell és így létrehozni egy felhasználónévvel és jelszóval védett személyes fiókot a honlapon feltüntetett Regisztráció menüpontban. A megrendeléshez a regisztráció kötelező.


A regisztráció során a Megrendelő köteles megadni alábbi személyes adatait és elérhetőségeit: név, felhasználónév, jelszó, telefonos elérhetőség, email cím. A regisztráció tudomásul vételét a Szolgáltató a Megrendelő által megadott e-mail címre küldött elektronikus levéllel visszaigazolja.
A regisztráció során a feltöltött személyes adatokat a Megrendelő saját maga által képzett felhasználónévvel és jelszóval védett személyes fiókja tartalmazza. Jelszavát és felhasználónevét a Megrendelő köteles titokban tartani. A Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség az olyan adatvesztésért, jogosulatlan adatfelhasználásért, illetve a Megrendelő személyes adataihoz történő illetéktelen hozzáférésért, amely abból fakadóan vált lehetségessé, hogy Megrendelő a felhasználóneve illetve jelszava titokban maradása érdekében mulasztott, illetve nem tett meg minden szükséges intézkedést.


A regisztráció illetve annak Szolgáltató általi visszaigazolása nem jelenti automatikusan a Szolgáltatóval történő szerződéskötést, az a Megrendelő részéről csak a szerződéskötés érdekében szükséges előkészítésnek minősül.
A Megrendelő a honlapon keresztül az ott feltüntetett termékekre elektronikus úton megrendelést adhat az általa választott képi illetve szöveges ikonokra történő kattintással, majd a megrendelés gomb megnyomása után, a Barion.hu internetes fizetéseket bonyolító oldalon lehet megadni a bankkártya adatokat illetve a felhasználó nevet és jelszót.

A regisztráció során illetve a megrendeléskor a Megrendelő által megadott adatok megfelelőségét, valódiságáért és pontosságáért kizárólag a Megrendelőt terheli felelősség. A Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség illetve helytállási kötelezettség a Megrendelő által megadott adatok pontatlanságáért, valótlanságáért, illetve az ebből eredő bármilyen jogvesztéséért, kárért nem vagyoni sérelemért, további költségekért, történjen annak felmerülése bármilyen jogcímen (költségként, büntetésként, díjként, stb.).
Ekként amennyiben a Megrendelő a kézbesítési címet nem kellő pontossággal adta meg, vagy az nem felel meg a forgalomban kapható navigációs szoftverek által azonosítható címnek, és ebből következően a Szolgáltató a kézbesítési címet nem találja, vagy a megadott időpontban a kézbesítési címen nincs jelen a Megrendelő, vagy meghatalmazottja, a termék kézbesítésének elmaradása vagy késedelme nem minősül a Szolgáltató részéről szerződésszegésnek.


A megrendelés befejezése a honlapon feltüntetett fizetés ikonra történő kattintással illetve a honlapon feltüntetett hatályos ÁSZF elfogadásával történik.


A megrendelés befejezését követően a honlap a Megrendelőt automatikusan a Barion honlapjára irányítja bankkártyás fizetés választásánál. A termék árának megfizetése Barion rendszer közbeiktatásával történik, ezért Megrendelő kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató a fenti elektronikus fizetési rendszerek használatával a termék árának megfelelő összeget a Megrendelő megadott bankszámláján zárolja. A termék árának megfelelő összeg fentiek szerint történő zárolásával a megrendelés véglegesítettnek tekintendő.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A Megrendelő a termék árát előre köteles megfizetni. A Megrendelő fizethet Online Bankkártyával, Banki utalással vagy személyesen (csak) készpénzzel nyitvatartási időn belül a Szolgáltató székhelyén.


Amennyiben a Megrendelő az állandó kínálatból rendelt, a Szolgáltató jogosult arra, hogy a kért teljesítési határidőtől eltérő teljesítési időre vállalja a termék elkészítését. Amennyiben a Megrendelő a módosított teljesítési határidőt nem fogadja el, elállhat a megrendeléstől, vagy más terméket rendelhet. A Szolgáltató jogosult arra, hogy a megrendelést ne vállalja el, ekkor a Szolgáltató erről a nyitvatartási idejében, maximum 24 órán belüli határidőben emailben értesíti a Megrendelőt.


Amennyiben a Szolgáltató a Megrendelő megrendelését módosítás nélkül elfogadja, ezt a Szolgáltató 24 órán belül emailben közli a Megrendelővel. Ezzel a Megrendelő és a Szolgáltató között a megrendelt termék(ek) elkészítésére vonatkozó egyedi vállalkozói szerződés (a továbbiakban vállalkozási szerződés) jön létre az elfogadó nyilatkozat közlésének időpontjában.
Amennyiben a Megrendelő megrendelése alapján a vállalkozási szerződés létrejön, a Szolgáltató a megrendelést automatikusan azonosítószámmal látja el. A Szolgáltató teljesítése során az azonosítószám azonosítja a megrendelést illetve a megrendelt terméket.
Vita esetében a vállalkozói szerződés létrejötte időpontjának azt az időpontot kell tekinteni, amikor a Szolgáltató a Cukrászda elfogadó nyilatkozatáról szóló elektronikus levelet a Megrendelő megadott e-mail címére megküldte, függetlenül attól, hogy a nyilatkozatról a Megrendelő mikor szerzett tudomást, illetve azt megismerte-e.


A vállalkozási szerződés létrejötte helyének minden esetben a Szolgáltató székhelyét kell tekinteni.
A vállalkozási szerződés teljesítésének helye minden esetben a Megrendelő által megadott kézbesítési cím, illetve személyes átvételnél a Szolgáltató székhelyének címe. Megrendelő a megrendeléstől számított 16 órán belül a kézbesítési címet módosíthatja személyes fiókjából küldött elektronikus üzenettel.
A vállalkozási szerződés határozatlan időre, annak teljesítéséig szól.

4. Rendelés lemondása és visszautasítása
A megrendelés lemondására e-mailben van lehetőség, legkésőbb 5 nappal az átvétel időpontja előtt. Ez esetben a kifizetett ár a Megrendelőnek visszajár, és a rendelést törlöm. Amennyiben Megrendelő vásárlási szándékától kevesebb, mint 5 napon belül kíván elállni, tekintettel arra, hogy az általunk készített cukrászati termékek a romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelt 29.§ d) bekezdése alapján - a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát. Ez esetben Szolgáltató jogosult a terméket megsemmisíteni, és a kifizetett árra a Megrendelő nem jogosult.
A Megrendelő a megrendelést a jogviszony egész időtartama alatt jogosult visszautasítani, amivel a szerződés a Felek között megszűntnek tekintendő és a megfizetett vállalkozási díj 5 napon belül visszafizetésre kerül.

5. Kézbesítés, csomagolás, számla
Ha a Megrendelő a termék kiszállítását kéri, a termék csomagolását a Szolgáltató egyéb díjazás ellenében biztosítja a Megrendelő által a megrendeléskor megadott kézbesítési címre a megrendelő által megszabott és a Szolgáltató által elfogadott teljesítési határidőre.

A megrendelt termék(ek)et a jellemzőktől függően a Szolgáltató a „Hatlapos” védjeggyel ellátott, a termék méretéhez igazodó élelmiszer szállítására alkalmas papír/műanyag anyagú dobozba vagy élelmiszer szállítására alkalmas hűtődobozba csomagolja, és a Megrendelő által megjelölt kézbesítési címre szállítja akként, hogy a termék az elfogadott teljesítési határidőig kézbesítésre kerüljön.

Megrendelő személyesen vagy meghatalmazottja útján köteles a megadott kézbesítési címen a terméket a Szolgáltató képviselőjétől átvenni, a Megrendelő köteles az előzetesen e-mailban kapott számlával igazolnia magát, illetve a termék átadása érdekében a Szolgáltatóval együttműködni, a megadott kommunikációs csatornákat (telefon, e-mail) működképes állapotban fenntartani és rendeltetésszerűen működtetni.

Amennyiben a Szolgáltató képviselője a terméket azért nem tudja kiszállítani, mert a Megrendelő a címen nem elérhető a kiérkezésétől számított 20 perc alatt, Szolgáltató a terméket a Szolgáltató székhelyére visszaszállítja. Megrendelő ilyen esetben a teljesítési határidőtől számított 6 órán belül írásban jelezheti, hogy a terméket a következő 24 órában saját költségén átveszi a Szolgáltató székhelyének címén, a megjelölt nyitvatartási időben, ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult a terméket megsemmisíteni.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a teljesítési határidőt Szolgáltató maximum 2 óra időtartamban túllépheti (türelmi idő), amely nem minősül késedelemnek, és amely időtúllépés a városi forgalom előre nem látható körülményeiből adódhatnak. Amennyiben a türelmi idő alatt a Szolgáltató a terméket kiszállítja, nem terheli indokolási kötelezettség. Ez esetben Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Megrendelőt a megadott elérhetőségeken értesítse a késedelemről, és a várható kézbesítési időpontról.

Számla:
Szolgáltató a Megrendelő részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki a Megrendelő által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően a Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.
A fentieknek megfelelően a Megrendelő a megrendelés leadásával, megrendelése módosításával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató által kiállított és a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát befogadja.
A Szolgáltató által kiállított elektronikus számlát az Octonull Kft. (Billingo) látja el időbélyegzővel és digitális aláírással a Szolgáltató megbízásából. A Szolgáltató által kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.
Mindezek alapján a Megrendelő, aki a Szolgáltató honlapján keresztül adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás), illetve a Székhely címén személyesen kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus Számlát kap a rendeléséről, amit legkésőbb az átvételnél elküld a Szolgáltató.
Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

Megrendelt termékek átvétele és igény szerint szállítása:

A megrendelt desszert átvétele történhet személyesen a Szolgáltató székhelyének címén:
9072 Nagyszentjános, Vak Bottyán utca 8.

Vagy külön díjazás ellenében a Szolgáltató részéről is történhet a szállítás a felsorolt településekre, meghatározott napokon, előre egyeztetett időpontba.

Ács, Bőny, Bana, Bábolna, Rétalap, Gönyű, Győrszentiván, Kisbajcs
(20 ezer forint felett ingyenes, egyéb esetben 1000 forint)

Győr, Nagybajcs, Vámosszabadi, Töltéstava, Komárom, Ménfőcsanak, Győrújbarát, Győrújfalu, Pér, Vének
(25 ezer forint felett ingyenes, egyéb esetben 1500 forint)

Az átvétel folyamán megfelelő tájékoztatást adok a torta és süteményszállítási, tárolási tudnivalóiról, valamint a torta szavatosságát illetően is. Az átvétel folyamán tájékoztatom a Megrendelőt, hogy a torta mely részei alkalmasak fogyasztásra, mely díszek, díszítések tartalmaznak nem ehető dekorációs elemeket is.
Megrendelő a torta átvételével igazolja, hogy az adott torta megfelelő számára külalakban, a megrendelt forma és design szerinti minőségű és méretű. Tudomásul veszi, hogy a torta ízével kapcsolatban a torta átvételétől számított 12 órán belül, mint Megrendelő, személyesen kifogással élhet abban az esetben, ha a megvágott torta minimum 75 %-át egyeztetés céljára a Ratatics Szabina EV.– nek bemutatja. Ha tényleges az eltérés a torta íze és a megrendelt íz között, abban az esetben a vételár 100 %-át megtérítjük.
A Szolgáltató székhely címén történő személyes átvétel esetén a torta legkorábbi átvételi időpontjától számított szavatossági idő elteltéig tartjuk a tortát a Megrendelő rendelkezésére. A szavatossági idő eltelte után tortát nem adunk ki Megrendelő részére. A torta Megrendelő részéről történő késedelmes átvételéből a Megrendelőt ért bármiféle kárért való felelősségünket kizárjuk.
Szolgáltató hibás teljesítésének következményei:

Amennyiben a Szolgáltató a termék kiszállítását nem teljesíti, a termék kiszállításával 2 óránál több késedelembe esik, a Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és igényelheti vagy a honlapról rendelhető cseretermék általa megszabott teljesítési határidőben történő kiszállítását (ez esetben a Szolgáltató köteles saját költségén a Megrendelő által megrendelt termék kiszállítására a Megrendelő által igényelt határidőben), vagy a termék árának visszafizetését.

Amennyiben a cseretermék kiszállítására a megadott időpontban a Szolgáltató nem képes, vagy csereterméket a Megrendelő nem igényel, a Szolgáltató a termék árát a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra átutalással köteles 5 napon belül visszafizetni, ennek hiányában postai kézbesítés útján teljesíti a Megrendelő által megadott kézbesítési címre feladással.

Amennyiben a termék állaga a kiszállítása során oly mértékben sérül, hogy az eredeti rendeltetésének betöltésére alkalmatlan, higiéniás szempontok szerint emberi fogyasztásra alkalmatlan vagy nemkívánatos, a  Szolgáltató csereterméket ajánl fel, és amennyiben a termék helyettesítését a Megrendelő elfogadja, úgy a vállalkozási szerződés teljesítése a fentiek szerint változatlanul folytatódik a Megrendelővel esetlegesen egyedi változtatások figyelembe vételével. Amennyiben a Megrendelő a termék helyettesítését nem fogadja el, de kéri a hibás termék kiszállítását, úgy a vállalkozási szerződés teljesítése a változatlanul folytatódik, ám a Megrendelő jogosult árleszállítást kérni.
Az árleszállítás mértékéről a Szolgáltató minden esetben egyedi döntést hoz, ám az nem lehet nagyobb mint a termék árának 50%-a. Amennyiben a Megrendelő a termék helyettesítését nem fogadja el, és nem kéri a hibás termék kiszállítását sem, úgy az a megrendeléstől történő elállásnak minősül, és a termék ára számára a teljesítési határidőtől számított 5 napon belül visszajár, amelyet Szolgáltató a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra átutalással fizet vissza, ennek hiányában postai kézbesítés útján teljesíti a Megrendelő által megadott kézbesítési címre feladással.


Felek mentesülnek a jelen szerződésből fakadó kötelezettségeik nem vagy részleges teljesítésével kapcsolatos jogkövetkezmények alól, ha a késedelem, hibás teljesítés, vagy nem teljesítés ellenállhatatlan erők (vis maior) következménye. Ellenállhatatlan erőn olyan körülményeket kell érteni, melyek a jelen szerződés aláírását követően felmerülő, előre láthatatlan és a Felek által elháríthatatlan események következtében áll be. Ilyennek tekintendők főképp, de nem kizárólag a háború, földrengés, tűzvész, betegség, robbanás, általános anyag- és üzemanyag hiány, baleset, a tárhelyszolgáltató vagy a Barion hibájára visszavezethető ok. Az ellenállhatatlan erő által érintett fél köteles a másik Felet a vis maior helyzet bekövetkeztéről, illetve megszűnéséről 3 (három) napon belül értesíteni.

Szellemi alkotások:

Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy tiszteletben tartja, és nem sérti a Szolgáltató szellemi alkotáshoz fűződő jogait, beleértve a honlapon futó, a Szolgáltató tulajdonát képező számítógépes programalkotásokat is. Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy semmilyen módon nem használja, illetve hasznosítja a Szolgáltató illetve a cukrászdák védjegyeit, egyéb kereskedelmi megjelöléseit különösen, de nem kizárólagosan a „Hatlapos” védjegyet.


6. Adatvédelem


A Ratatics Szabina EV.  üzemelteti és kezeli a jelen honlapon keresztül vagy e-mailben/személyesen/telefonon megadott személyes adatokat. Harmadik félnek azt semmilyen formában nem adja ki. A megrendelés adatait minőségbiztosítási okokból tároljuk.
A tárolt adatokhoz kizárólag a Ratatics Szabina EV. termékrendeléssel foglalkozó munkatársai és a szolgáltatás folyamatos üzemeltetésért felelős rendszergazda férhet hozzá.
A honlapon Adatkezelési Tájékoztatót közzéteszem.


7. Jogérvényesítési lehetőségek
Ratatics Szabina EV.
9072 Nagyszentjános, Vak Bottyán utca 8.
+36 70 631 7766
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
A fogyasztóvédelemi törvény alapján fogyasztónak minősülő Vásárlóinkat megillető speciális jogosultságok tekintetében a mindenkor hatályos fogyasztóvédelmi előírások irányadók.
Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.
Vonatkozó jogszabályok:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének szabályairól
17/1999 (II.5.) Kormányrendelet a távollévők között kötött szerződésekről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról
2013. évi V. törvény a polgári törvénykönyvről
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
Jelen ÁSZF-ben foglalt szerződéses feltételek 2020.11.26-tól visszavonásig érvényesek.

Új fiók létrehozása